SAIMME JÄLLEEN ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYDESSÄ
SAIMME JÄLLEEN ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKAS-
TYYTYVÄISYYDESSÄ
Asiakkaamme ovat puhuneet – jälleen kerran lunastamme erinomaisen palvelulupauksemme:
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä viestintäämme
pistettä (Net Promoter Score)
”Kiitos joustavasta ja kustannustehokkaasta yhteistyöstä.”
”Useampi onnistunut projekti jo tehty yhdessä ja monta lisää tulossa!”
”Pakkausdesignien työn laatu on ollut erinomaista, välillä tiukallakin aikataululla. Ekstrapisteet saumattomasta kommunikaatiosta sekä tavoitettavuudesta.”
”Kiitos! Olette pelastaneet meidät useasti :)”
”Olette alanne huikeita ammattilaisia, joiden kanssa on ilo tehdä yhteistyötä. Joustavuutenne, projektinhallintataitonne ja luovuutenne on tullut monesti huomattua yhteisten projektien ja nopeidenkin materiaalipyyntöjen toteuttamisessa.”
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavasta. Me panostamme ylivertaiseen palveluun ja pidämme huolen, että asiakkaamme ovat toimintapoihimme tyytyväisiä ja luottavat osaamiseemme vuodesta toiseen. Toteutimme jälleen marraskuussa asiakastyytyväisyyskyselymme, jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme ja kehittämään toimintaamme sekä viestintäämme entistä paremmaksi. Kyselyn tulokset ovat erinomaisia:
Kyselyn vastaajista 97 % ovat erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.
”Olemme tehneet pitkään määrätietoista työtä tämän eteen ja on äärettömän hienoa, että asiakkaamme ovat jatkuvasti tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Tyytyväisyys palvelumme tasoon on ollut jo useana vuotena korkealla tasolla, mutta pystyimme nostamaan tätä uusiin huippulukemiin. Iso kiitos tästä kuuluu meidän osaavalle ja ammattitaitoiselle tiimille joka jälleen kerran on tehnyt erinomaista työtä!”
Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja
Vuoden 2021 Net Promoter Score on 75!
Net Promoter Score on asiakasuskollisuuden mittari, joka mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Paransimme tulosta viime vuodesta huimat 10 pistettä. Vuoden 2021 NPS-lukumme kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan meitä eteenpäin kollegoille.
Kysyimme asiakkailtamme mikä toiminnassamme vakuuttaa heidät ja luo lisäarvoa. Asiakkaamme arvostavat toiminnassamme ensisijaisesti:
- Työn laatua
- Kustannustehokkuutta
- Joustavaa toimintatapaa
- Asiakaspalvelua
- Ajansäästön tehostamista
Halusimme myös varmistaa tavoittaako CheckPointin viestintä asiakkaat? Vastaus oli selkeä kyllä, sillä 100 % vastaajista on tyytyväisiä viestinnälliseen tasoomme.
“Saimme asiakkailtamme paljon kiitosta meidän tavoitettavuudesta, tehokkuudesta ja nopeasta reagoinnista myös kiiretilanteissa. Asiakastyytyväisyyskyselyssä asiakkaamme nostivat esille, miten helppoa kommunikointi ja yhteistyö kanssamme on projektista riippumatta. On hienoa kuulla, että pystyimme jälleen säilyttämään viestinnällisen tasomme. Vuoden 2021 aikana olemme uudistaneet viestintästrategiaamme ja panostaneet erityisesti ulkoiseen viestintään ja jatkamme tätä myös tulevana vuonna.”
Sala Hautakoski, CheckPointin asiakkuuspäällikkö