Tavoitteena ilme, joka sulattaa kissanomistajien sydämet
Kissat rakastavat puuhailua omistajiensa kanssa, mutta joskus ihmisen ennakkokäsitykset kissan itsepäisyydestä ja laiskuudesta kuitenkin passivoivat omistajan. Musti ja Mirri halusi tuoda markkinoille uuden brändin, jonka keskiössä on kissoille tarkoitetut aktivointiin, palkitsemiseen ja herkutteluun suunnatut makupalat. Herkullisilla Coucou!-tuotteilla haluttiin kannustaa omistajia tekemään kissan aktivoinnista päivittäinen rutiini. Tavoitteena oli luoda tuotteille veikeä ja värikäs brändi-ilme, joka erottuu hyllystä ja nousee kissanomistajien suosioon.
Näin syntyi valloittavan leikkisä brändi-ilme Coucou!-tuotesarjalle
Uuden Coucou!-brändin ilmeen suunnittelussa lähdimme liikkeelle tarkastelemalla brändivärejä, kuvamaailmaa, typografiaa ja graafisia elementtejä kokonaisuutena. Yhteistyössä asiakkaan kanssa loimme Coucou!-tuotesarjalle uuden leikkisän brändi-ilmeen, jota korostettiin sarjakuvamaisilla kuvituksilla ja typografialla. Piirroskuvitusten malleina toimivat oikeat kissat, joiden ilmeistä ja asennoista otimme inspiraatiota brändin kuvamaailmaan. Valitsimme brändiväreiksi teemaan sopivat herkulliset sävyt ja suunnittelimme uudelle tuotebrändille sopivan logon.
Coucou! on valloittanut niin kissojen kuin kissanomistajienkin sydämet ja brändi on säilyttänyt asemansa Mustin ja Mirrin tuotevalikoimassa.