Autoimme onnistuneesti HKScania brändiuudistuksessa
HKScan on johtava pohjoismainen ruokatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus vastuullisesta lihantuotannosta ja laadukkaan raaka-aineen tuotteistamisesta. HKScan konsernin identiteetti koki mittavan uudistuksen, jonka osana kansainväliselle brändille luotiin yhtenäinen yritysilme. Olimme apuna toteuttamassa ja jalkauttamassa uutta identiteettiä kotimaan lisäksi kahdeksaan eri toimimaahan.
Autoimme HKScania suunnittelemaan ja toteuttamaan identiteetin uudistuksen, joka kattoi brändin näkyvyyden koko konsernin tasolla. Toteutimme identiteetin jalkauttamisen hallitusti ja veimme muutoksen läpi kaikkiin yritysviestinnän ja -markkinoinnin materiaaleihin. Loimme uudesta yritysilmeestä yhtenäisen kokonaisuuden, jonka sisäiset sidosryhmät kokivat omakseen ja ulkoiset sidosryhmät oppivat tunnistamaan. Hallitulla keskittämisellä saimme tuotua asiakkaalle merkittäviä kustannussäästöjä yritysilmeen jalkauttamisvaiheessa ja pidimme huolen, että lanseerauksen aikataulut toteutuivat sovitusti.
Olimme myös HKScanin apuna projektinhallinnassa, mikä vapautti heidän omia resursseja muuhun päivittäiseen työhön. Uudistuksen jälkeen toimimme edelleen visuaalisen ilmeen brändipoliisina ja pidämme huolen, että kaikki konsernin materiaalit ovat yhtenäiset ja brändin mukaiset.