Brändi-ilmeen kanssa yhtenäiseksi toteutettu animaatio tukee brändimielikuvaa
Pienelläkin liikkeellä saa aikaan erottuvan kokonaisuuden. Animointi elävöittää mainontaa ja tekee siitä mieleenpainuvan – oli sitten kyseessä yksinkertainen kuvista ja tekstistä koostuva mainosbanneri, tai laajempi animoitua infografiikkaa ja ääniraitaa sisältävä mainosvideo. Animoinnilla mainosvideo on usein nopea toteuttaa ja siinä voidaan hyödyntää olemassa olevia tuotekuvia ja graafisia elementtejä. Kerran tehty animaatio on myös helppo päivittää: muutokset eivät vaadi uusintakuvauksia, kuten perinteisemmässä videokuvauksessa.
Herkullisuutta ja dynaamisuutta animoinnin avulla
Meksikolaiseen makumaailmaan keskittynyt Indian-brändi halusi vapun kunniaksi dynaamisen ja energisen animoinnin somekanaviin. Keskeisessä roolissa olivat uudistuneet Indian Nacho -tuotteet, jotka nostettiin esille brändin iloiseen teemaan sopivan musiikin tahdittamana. Suunnittelimme mainosvideot Facebookin, Instagramiin ja TikTokiin, sekä lisäksi animoidun Insta Stories poll-kyselyn. Kevyiden mainosvideoiden lisäksi olemme toteuttaneet Indianille myös mm. YouTubessa julkaistuja pidempiä animointeja, joissa on esitelty kuinka Indianin herkulliset tuotteet takaavat monipuolisia makuelämyksiä.
Mini Riskin mainoskampanja näkyi kauppakeskuksissa ympäri Suomen
Mainoskampanajan formaatiksi valittiin kauppakeskuksissa olevat digiscreenit, joihin toteutettiin 10 sekunnin mittainen videoanimaatio. Kampanjassa nostettiin esille Mini Risk -brändiä ja sen uudistunutta tuoteperhettä.