Brändiin sopiva Tone of voice suomenmarkkinoille
Weberin historia alkoi grillauksen kotimaasta Yhdysvalloista, jossa ensimmäinen pallogrilli näki päivänvalon 1952. Vuosikymmenten varrella Weberin tarina ja tuotteet ovat vakiinnuttaneet asemansa eri puolilla maailmaa ja tulleet suosituksi myös suomalaisten grillaajien keskuudessa.
Autoimme Weberiä uudistamaan brändiviestintäänsä ja kehitimme heidän Suomen markkinalleen kohdennetun tone of voicen. Uudistuksen myötä suunnittelimme uusia tuotelanseerauksia tukevia markkinointikampanjoita, jotka toteutettiin painetuissa ja digitaalisissa kanavissa. Brändi-ilmettä kunnioittaen loimme brändin ydinsanomaa tukevia materiaaleja, jotka jalkautettiin lähelle kuluttajia tapahtuma- ja myymälänäkyvyytenä.
Vastaanotto uudistuneelle markkinointiviestinnälle on ollut hyvä ja se on näkynyt myynnin kasvuna.