Apetit kermaperunat ja kasvisgratiinit uudistuivat
Pakastealtaista tutut uunivalmiit Apetit kermaperunat ja kasvisgratiinit ovat vakiinnuttaneet paikkansa kuluttajien pöydissä. Apetit halusi päivittää tuotteet vastaamaan tämän päivän makutottumuksia ja samalla perinteinen, mutta hieman vanhentunut pakkausilme kaipasi uudistusta. Pakkausten visuaalisen ilmeen uudistuksessa tärkeää oli, että tuotteiden tunnistettavuus säilyi ja kuluttajat löytävät tutut tuotteet uudesta trendikkäästä ilmeestä huolimatta. Päivitetyn pakkausilmeen tavoitteena oli myös tuoda tuotteiden uudistuneet ominaisuudet selkeästi esille ja samalla houkutella uusia kuluttajia tuotteiden pariin.
Uudistuneen pakkausilmeen ansiosta Apetit kermaperunat ja kasvisgratiinit erottuvat nyt entistä paremmin edukseen
Apetit kermaperunoille ja kasvisgratiineille luotiin raikas ja moderni visuaalinen ilme. Uudistuksessa haluttiin korostaa mm. aitoja makuja ja raaka-aineita, kotimaisuutta sekä helppoa valmistusta. Näitä toimme esille muun muassa selkeän typografian, elementtien asettelujen, herkullisten tuotekuvien ja osassa tuotteita myös kaksoisbrändäyksen avulla. Lopputuloksena syntyi tyylikkäät ja yhtenäiset visuaaliset ilmeet molemmille tuoteperheille, jotka kiinnittävät huomion pakastealtaissa ja kylmäkaapeissa.