Uudistunut, mutta tunnistettava ilme joka houkuttelee niin vanhoja kuin uusiakin asiakkaita
Igloo Cola lanseerattiin ensimmäisen kerran Ruotsissa vuonna 1961 tuomaan iloa mehujään nautiskelijoille. Brändin 60-vuotisjuhlavuoden kunniaksi retrotuote haluttiin palauttaa takaisin markkinoille. Meidän tehtävänämme oli luoda tunnistettava pakkausilme tunnetulle tuotteelle, joka houkuttelee niin tuotteen muistavia ”vanhoja” asiakkaita kuin uusia kohderyhmiä.
Retrodesignin tuli sisältää brändille tunnistettavia elementtejä, mutta samalla näyttää modernimmalta versiolta. Haimme inspiraatiota suunnitteluun brändin originaalilogosta ja värimaailmasta, jonka myötä uusi Igloo Colan design alkoi muodostumaan. Halusimme tuoda pakkaukseen näkyviin myös tuotekuvan, jotta ilo jaettavasta mehujäästä innostaisi myös uutta sukupolvea.
Retrobrändin uudelleen herätetty design on saanut paljon kiitosta. Brändin nuoruudestaan muistavat ovat tunnistaneet tuotteen ja pakkausilme on myös vedonnut uusiin kuluttajiin.