Lähtökohta:
Tehyn opiskelijajäsenille kohdennettu viestintä noudatti samanlaista visuaalista ilmettä ja sisältörakennetta kuin muille jäsenille kohdennettu viestintä. Opiskelijajäsenet kaipasivat kuitenkin uudenlaista ja huomiota herättävää otetta, jonka he kokisivat omakseen.
Mitä teimme:
Viestinnän sisällön kiteyttämisen lisäksi merkittävässä osassa työtä oli visuaalisen ilmeen uudistaminen, joka puhuttelisi paremmin Tehyn opiskelijajäseniä. Kuvamaailman uudistuksesta järjestettiin suunnittelukilpailu, johon tulleista ehdotuksista opiskelijat saivat äänestää haluamansa värimaailman ja kuvitukset. Tiimimme viimeisteli voittajakuvat julkaisukelpoisiksi, jonka jälkeen ne jalkautettiin uudistuneen sisällön kanssa kaikkiin järjestötoiminnan materiaaleihin.
Tulos:
Uudistunut ilme otettiin opiskelijoiden joukossa innostuneesti vastaan ja uudistus on saanut paljon kiitosta eri opintoaloja huomioivalla kuvamaailmallaan.
Visuaalinen viestintä varmistaa brändillesi yhtenäisen näkyvyyden kaikissa ympäristöissä, joissa eri sidosryhmät ovat kohtaamisissa brändisi kanssa. Me pidämme huolen, että kaikki viestinnän materiaalisi ovat yhtenäiset ja kertovat samaa tarinaa.