Lähtökohta:
HKScan konsernin identiteetti koki mittavan uudistuksen, jonka osana kansainväliselle brändille luotiin yhtenäinen yritysilme. Olimme osana asiakkaan arkea toteuttamassa ja jalkauttamassa uutta identiteettiä kotimaan lisäksi kahdeksaan eri toimimaahan.
Mitä teimme:
Autoimme HKScania suunnittelemaan ja toteuttamaan identiteetin uudistuksen, joka kattoi brändin näkyvyyden koko konsernin tasolla. Toteutimme identiteetin jalkauttamisen hallitusti ja veimme muutoksen läpi kaikkiin yritysviestinnän ja -markkinoinnin materiaaleihin.
Tulos:
Loimme uudesta yritysilmeestä yhtenäisen kokonaisuuden, jonka sisäiset sidosryhmät kokivat omakseen ja ulkoiset sidosryhmät oppivat tunnistamaan. Hallitulla keskittämisellä saimme tuotua asiakkaalle merkittäviä kustannussäästöjä yritysilmeen jalkauttamisvaiheessa ja pidimme huolen, että lanseerauksen aikataulut toteutuivat sovitusti.
”HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa.”