”Meille CheckPoint on oman tiimin ”jatke”, voimme hyödyntää osaamistanne brändimme visuaalisen ilmeen jalkauttamisessa eri kanaviin. Näissä tapauksissa CheckPointin kustannustehokkuus ja nopea, selkeä toteutus ovat avainasemassa, jotta meidän omaa resurssiamme kuluisi mahdollisimman vähän.”
”CheckPoint on onnistunut palvelussaan loistavasti. Koen asemani asiakkaan arvokkaaksi (tämä ei ole itsestäänselvyys, ja siksi mainitsen sen). On ilo tehdä yhteistyötä kanssanne.”
”Erinomainen, sujuva, helpostitavoitettava ja ystävällinen asiakaspalvelu on ehdoton valttinne.”
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan. Panostamme ylivertaiseen palveluun ja pidämme huolen, että asiakkaamme voivat olla tyytyväisiä toimintaamme ja luottaa osaamiseemme. Toteutimme marraskuussa vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselymme, jotta pystymme varmentamaan palvelulupauksemme ja kehittämään toimintaamme. Kyselyn tulokset ovat jälleen erinomaisia:
Asiakkaamme antavat meille arvosanan 4,8/5 ja ovat erittäin tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.
”On äärettömän hienoa, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun vuodesta toiseen. Vaikka lukumme ovatkin huippuluokkaa, on hienoa että tuloksissa löytyy silti jotain kehitettävää. Asiakkailta saamamme arvokkaan palautteen perusteella pystymme mukauttamaan toimintaamme, jotta voimme taata palvelumme laadukkuuden myös jatkossa.”
Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja
Kysyimme mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaamme ja luo heille lisäarvoa. Toiminnassamme arvostetaan ensisijaisesti:
- Joustavaa toimintatapaa
- Työn laatua
- Kustannustehokkuutta
- Asiakaspalvelua
- Asiantuntemustamme
Vuoden 2023 Net Promoter Score on 60!
Net Promoter Score on asiakasuskollisuuden mittari, joka mittaa palvelun vastaanottajan suositteluhalukkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. NPS-lukumme vahvistaa sen, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan meitä eteenpäin.
“Saimme kyselyn kautta paljon kiitosta reagointinopeudestamme, joustavasta toimintatavastamme ja asiakaspalvelumme ystävällisyydestä. Meille on äärimmäisen tärkeää, että asiakkaat kokevat tiimimme helposti lähestyttäväksi, keiltä saa apua tilanteessa kuin tilanteessa. On ihana lukea palautteista miten helppoa kommunikointi ja yhteistyö on kanssamme projekteista riippumatta. Iso kiitos tästä saavutuksesta kuuluu osaavalle ja ammattitaitoiselle tiimillemme, tästä on hyvä jatkaa.”
Sanna Riskusalo, CheckPointin viestintäpäällikkö
”CheckPointin kanssa on aina mukava asioida, työn jälki on laadukasta ja kaikenlaisiin toimeksiantoihin suhtaudutaan vastuullisesti ja paneutuen.”
”Olen erittäin tyytyväinen CheckPointin toimintaan, erityismaininta ”onnistuu, hoidetaan alta pois” -asenteesta.”
”Kiitos teille, vastauksen kysymyksiin saa nopeasti ja työn jälki on ollut todella hyvää. Jatkakaa samaan malliin!”
Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin marraskuussa 2023. Kysely lähetettiin asiakasyrityksiemme 324 henkilölle ja kyselyn vastausprosentiksi muodostui 18,5 %.