CheckPoint saa huipputuloksen asiakastyytyväisyydessä
Teimme sen taas, asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan ja jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme, selvitimme mitä mieltä asiakkaamme ovat tarjoamastamme palvelusta.
Toteutimme joulukuussa 2018 asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka tulokset ovat erinomaisia:
96% vastaajista on erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin. ”On ilo kuulla, että näin moni asiakkaistamme kokee palvelumme erinomaiseksi. Olemme viime vuoden aikana muokanneet palveluportfoliotamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme toiveita ja olemme selkeästi onnistuneet tässä. Jatkamme tiimin kanssa aktiivisesti työtä, jotta monipuoliset palvelumme tavoittavat kaikki asiakkaamme” kertoo CheckPointin toimitusjohtaja Nicholas Nordström.
Asiakkaamme ovat myös valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan CheckPointia kollegoilleen. Net Promoter Scoremme saavutti pistemäärän 60, mikä on erinomainen tulos. Se kertoo myös saamastamme luottamuksesta ja asiakassuhteidemme laadusta.
- Asiakaspalvelun laatua
- Joustavaa toimintatapaa
- Ammattimaista otetta / graafisen alan asiantuntijuutta
- Työn laatua
- Saamaansa ajansäästöä
”Olemme tehneet pitkäjänteisesti työtä näiden edellä mainittujen asioiden eteen. CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä palvelustaan ja ketterästä toiminnastaan, jotka näkyvät myös asiakkaillemme ja helpottavat heidän arkeaan” sanoo Nicholas.
Kyselyssä selvitettiin myös CheckPointin viestinnällistä tehokkuutta, jonka 96% vastaajista kokee sopivaksi. “On hienoa, että tavoitamme asiakkaamme päivittäisessä viestinnässä ja annan siitä ison kiitoksen erinomaiselle tiimillemme. Olemme aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja vastavuoroisesti meitä on aina helppo lähestyä – jopa silloin kun asiakkaalla on mielessä projekti, jonka toteutusta hän vasta pohtii alustavalla tasolla” kertoo CheckPointin viestintäpäällikkö Sanna Riskusalo.