TEIMME SEN JÄLLEEN: ASIAKASTYYTYVÄISYYTEMME ON HUIPPUTASOA!
Asiakkaamme ovat puhuneet – jälleen kerran lunastamme erinomaisen palvelulupauksemme:
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä viestintäämme
pistettä (Net Promoter Score)
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavasta. Panostamme ylivertaiseen palveluun ja pidämme huolen, että asiakkaamme ovat toimintapoihimme tyytyväisiä ja luottavat osaamiseemme vuodesta toiseen. Toteutimme marraskuussa asiakastyytyväisyyskyselymme, jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme ja kehittämään toimintaamme sekä viestintäämme. Kyselyn tulokset ovat erinomaisia:
Asiakkaamme antavat meille arvosanan 4,6/5 ja ovat erittäin tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.
”Palvelu on asiantuntevaa ja laaja-alaista; CheckPointilaiset auttavat teknisissä kysymyksissä joista en itse ymmärrä ja huolehtivat aktiivisesti aikatauluista. Omassa kiireisessä työpäivässä arvostan suuresti sitä, että joku kyselee perään ja pitää aikatauluista kiinni.”
”Toimitte luotettavasti ja erittäin joustavasti. Palvelu on aina nopeaa ja jos minulla on kiire, CheckPointilta löytyy tapa ratkaista asia. Olette ihania ja ystävällisiä ihmisiä.”
”Suurkiitos hyvälle tiimille ja avusta monissa kiperissä tilanteissa. Joustoa, tahtoa ja tsemppiä on aina löytynyt.”
”Muutaman vuoden kokemuksella olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Verrattuna muihin toimijoihin erityisesti CheckPointin reagointinopeus on iso valtti ja myös korjauskierroksia eri töihin tulee merkittävästi vähemmän kuin muiden alan toimijoiden kanssa.”
”Kiitos paljon yhteistyöstä, teidän kanssa on ollut erittäin helppoa ja mukavaa tehdä projekteja!”
”On äärettömän hienoa, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Vaikka saammekin vuosittain kiitosta palvelumme laadusta, teemme siitä huolimatta jatkuvaa kehitystä palvelumme laadun varmistamiseksi. On upea nähdä, kuinka toimenpiteemme resonoivat huipputuloksiin. Iso kiitos tästä kuuluu meidän osaavalle ja ammattitaitoiselle tiimille, joka jälleen kerran on tehnyt erinomaista työtä!”
Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja
Vuoden 2022 Net Promoter Score on 80!
Net Promoter Score on asiakasuskollisuuden mittari, joka mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Paransimme tulosta viime vuodesta vielä 5 pistettä. Vuoden 2022 NPS-lukumme vahvistaa sen, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan meitä myös eteenpäin.
Kysyimme mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaamme ja luo heille lisäarvoa. Toiminnassamme arvostetaan ensisijaisesti:
- Työn laatua
- Joustavaa toimintatapaa
- Kustannustehokkuutta
- Asiakaspalvelua
- Hyvää tiimihenkeä
“Saimme paljon kiitosta edellisvuosien tapaan tavoitettavuudestamme, tehokkuudestamme ja nopeasta reagointikyvystämme myös kiiretilanteissa. On ihana kuulla asiakkailtamme miten helppoa kommunikointi ja yhteistyö on kanssamme projekteista riippumatta. Tämä on meille äärimmäisen tärkeä asia, sillä olemme olemassa juurikin asiakkaitamme varten.”
Sala Hautakoski, CheckPointin asiakkuuspäällikkö