Sosiaalisen median sisällön-
Loimme Substralille kasvavan seuraajayhteisön
Substral-brändi kaipasi kohderyhmiä paremmin puhuttelevaa sisältöä sosiaalisen median kanaviin. Erityisesti sosiaalisen median haasteena oli potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen heitä kiinnostavalla sisällöllä ja brändin tunnettuuden parantaminen.
Yhdessä asiakkaan kanssa loimme ensin brändin kohderyhmille persoonat ja mietimme, mitkä asiat kiinnostavat kyseisiä persoonia ja millaisia tarpeita heillä on. Analyysiin perustuen uudistimme Substralin sosiaalisen median strategian. Teimme sisältösuunnitelman ja koko vuoden mittaisen sisältökalenterin Instagramiin sekä Facebookiin.
Uudistimme samalla Subtralin some-kanavien visuaalisen ilmeen ja toimimme edelleen julkaisujen sisällöntuottajana. Pidämme huolen, että julkaisujen aiheet ovat kohderyhmiä kiinnostavia ja ajankohtaisia. Olemme kasvattaneet brändille uskollisten seuraajien määrää, ja seuraajat ovat erittäin sitoutuneita Facebook- ja Instagram-kanavien sisältöön.
Inspiroidu kasvien hyvinvoinnista ja kukkaloistosta Substralin Facebookissa ja Instagramissa: