fbpx
  • Mediacenter
  • FI
  • EN
  • FI FI FI fi
  • EN EN EN en
CheckPoint
  • Luova suunnittelu
  • Pakkaussuunnittelu
  • Printti
  • Digi
  • Kuvatuotanto
  • Referenssit
  • Meistä
    • CheckPoint auttaa
    • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä
  • Search
  • Menu Menu

Tiedotteet ja uutiset

CHECKPOINT SAA JÄLLEEN HUIPPUTULOKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYDESSÄ

Me teimme sen jälleen – selvitimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja saimme erinomaiset arvosanat:

Olette mahtavia. Ihania ja lämpimiä ammattilaisia!

Aina olette olleet auttavaisia ja nopeita myös tässä :)

Asiakasvastaavani on erittäin ammattitaitoinen ja asiakasta kuunteleva moniosaaja.

I am very pleased with the quality you deliver as well as your over-all service.

PreviousNext
95 %

asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme

79 %

asiakkaistamme arvostaa
joustavaa toimintatapaamme

60

pistettä (Net Promoter Score)

CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan ja jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme, selvitimme mitä mieltä asiakkaamme ovat tarjoamastamme palvelusta. Toteutimme joulukuussa 2019 asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka tulokset ovat erinomaisia:

95% vastaajista on erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.

”On hienoa, että näin moni asiakkaistamme kokee tarjoamamme palvelun erinomaiseksi. Olemme viime vuosina muokanneet palveluportfoliotamme ja yhä useammat asiakkaat hyödyntävät monipuolisia palveluitamme. Olemme vakiinnuttaneet roolimme osana asiakkaidemme arkea ja tämä tulos on meille kerrassaan upea luottamuksen osoitus.”

Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja.

Net Promoter Scoremme saavutti pistemäärän 60 mikä on erinomainen tulos.

Se kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan CheckPointia kollegoilleen. Mutta mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaat ja luo heille arvoa? Arvioidessaan yhteistyötä kanssamme, asiakkaamme arvostavat ensisijaisesti:

  • Joustavaa toimintatapaa
  • Kustannustehokkuutta
  • Työn laatua
  • Asiakaspalvelua
  • Saamaansa ajansäästöä

98% vastaajista ovat tyytyväisiä viestinnälliseen tasoomme.

“Asiakaslähtöisyys on yksi yrityksemme kulmakivistä, jossa päivittäinen viestintä ja yhteydenpito ovat tärkeässä osassa välittämäämme palvelukokemusta. On upeaa, että pystymme säilyttämään tämän tason vuodesta toiseen ja annan siitä lämpimän kiitoksen erinomaiselle tiimillemme. He ovat aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja yhteistyökumppaneihimme, ja asiat hoituvat tehokkaan ammattitaitoisesti.”

Sanna Riskusalo, CheckPointin asiakkuus- ja viestintäpäällikkö.

CheckPointin asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin joulukuussa 2019. Kysely lähetettiin asiakasyrityksiemme 234 henkilölle ja kyselyn vastausprosentiksi muodostui 24%.

CHECKPOINT PRODUCTION OY

Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki, Finland

puh. +358 (0) 10 239 0190
info@checkpoint.fi

Y-tunnus: 2113411-2

PALVELUT

Luova suunnittelu
Pakkaussuunnittelu
Printti
Digitaaliset ratkaisut
Kuvatuotanto

CheckPoint LinkedIn CheckPoint Instagram CheckPoint Facebook

© Copyright - CheckPoint Production Oy
Älä unohda painovalvontaaEi huolta, työt hoituvat erikoistilanteen aikanakin
Scroll to top