CHECKPOINT SAA JÄLLEEN HUIPPUTULOKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYDESSÄ
Me teimme sen jälleen – selvitimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja saimme erinomaiset arvosanat:
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme
asiakkaistamme arvostaa
joustavaa toimintatapaamme
pistettä (Net Promoter Score)
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan ja jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme, selvitimme mitä mieltä asiakkaamme ovat tarjoamastamme palvelusta. Toteutimme joulukuussa 2019 asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka tulokset ovat erinomaisia:
95% vastaajista on erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.
”On hienoa, että näin moni asiakkaistamme kokee tarjoamamme palvelun erinomaiseksi. Olemme viime vuosina muokanneet palveluportfoliotamme ja yhä useammat asiakkaat hyödyntävät monipuolisia palveluitamme. Olemme vakiinnuttaneet roolimme osana asiakkaidemme arkea ja tämä tulos on meille kerrassaan upea luottamuksen osoitus.”
Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja.
Net Promoter Scoremme saavutti pistemäärän 60 mikä on erinomainen tulos.
Se kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan CheckPointia kollegoilleen. Mutta mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaat ja luo heille arvoa? Arvioidessaan yhteistyötä kanssamme, asiakkaamme arvostavat ensisijaisesti:
- Joustavaa toimintatapaa
- Kustannustehokkuutta
- Työn laatua
- Asiakaspalvelua
- Saamaansa ajansäästöä
98% vastaajista ovat tyytyväisiä viestinnälliseen tasoomme.
“Asiakaslähtöisyys on yksi yrityksemme kulmakivistä, jossa päivittäinen viestintä ja yhteydenpito ovat tärkeässä osassa välittämäämme palvelukokemusta. On upeaa, että pystymme säilyttämään tämän tason vuodesta toiseen ja annan siitä lämpimän kiitoksen erinomaiselle tiimillemme. He ovat aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja yhteistyökumppaneihimme, ja asiat hoituvat tehokkaan ammattitaitoisesti.”
Sanna Riskusalo, CheckPointin asiakkuus- ja viestintäpäällikkö.