fbpx
  • Mediacenter
  • FI
  • EN
  • FI FI FI fi
  • EN EN EN en
CheckPoint
  • Luova suunnittelu
  • Pakkaussuunnittelu
  • Printti
  • Digi
  • Kuvatuotanto
  • Referenssit
  • Meistä
    • CheckPoint auttaa
    • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä
  • Search
  • Menu Menu

Ajankohtaista

CHECKPOINT SAA ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYDESSÄ

CHECKPOINT SAA ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKAS-
TYYTYVÄISYYDESSÄ

Asiakkaamme ovat puhuneet – jälleen kerran lunastamme erinomaisen palvelulupauksemme:

Kiitos kun reagoitte aina niin nopeasti.  Tavoittavuus on erinomaista!

Olette hyvä ja luotettava yhteistyökumppani, lämpimät kiitokset koko tiimillenne

Kiitos erittäin hyvästä, joustavasta, ketterästä ja asiantuntevasta palvelusta. On ilo tehdä yhteistyötä kanssanne :)

Asiakaspalvelu on erittäin hyvää! Olen todella kiitollinen, että monesti joustatte omissa aikatauluissanne, saadaksenne työn nopeasti tehtyä asiakkaan toivomaan kiireelliseen DL mennessä. Kiitos siitä!

Erityiskiitos hyvästä ja nopeasta asiakaspalvelusta. Teillä on hyvä tekemisen meininki!

PreviousNext
96 %

asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme

100 %

asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä viestintäämme

65

pistettä (Net Promoter Score)

CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan, ja jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme, selvitimme mitä mieltä asiakkaamme ovat tarjoamastamme palvelusta. Toteutimme marraskuussa vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselymme, jonka tulokset ovat erinomaisia:

96% vastaajista on erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.

”On äärettömän hienoa, että asiakkaamme ovat jatkuvasti tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Olemme vakiinnuttaneet roolimme osana asiakkaidemme arkea ja tuemme heidän työtään. Tyytyväisyys palvelumme tasoon on ollut jo useana vuotena korkealla tasolla, mutta pystyimme jälleen nostamaan tätä tulosta. Olen ylpeä osaavasta ja ammattitaitoisesta tiimistämme, iso kiitos kuuluu heille!”

Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja.

Net Promoter Scoremme saavutti pistemäärän 65, mikä on kerrassaan upea tulos!

NPS kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan CheckPointia kollegoilleen.

Mutta mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaat ja luo heille arvoa? Arvioidessaan yhteistyötä kanssamme, vastauksissa nousi esiin:

  • Kustannustehokkuus
  • Joustava toimintatapa
  • Työn laatu
  • Asiakaspalvelu
  • Tavoitettavuus

Entä tavoittaako CheckPointin viestintä asiakkaat? Vastaus oli selkeä kyllä: 100% vastaajista on tyytyväisiä viestinnälliseen tasoomme.

“Asiakkaiden kuunteleminen, viesteihin vastaaminen ja nopea reagointi ovat arvostettuja ominaisuuksia. Etenkin tänä vuonna, kun etätyöskentely muutti perinteisiä toimintatapoja, olemme saaneet paljon kiitosta tavoitettavuudestamme. Otimme muutoksen myötä ennakkoluulottomasti käyttöön uusia viestintäkanavia, ja ne ovat tehostaneet entuudestaan sisäisestä ja ulkoisesta viestintäämme. On upeaa, että pystyimme säilyttämään viestinnällisen tasomme myös tänä vuonna, ja annan siitä kiitoksen erinomaiselle tiimillemme.”

Sanna Riskusalo, CheckPointin asiakkuus- ja viestintäpäällikkö.

CheckPointin asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin marraskuussa 2020. Kysely lähetettiin asiakasyrityksiemme 244 henkilölle ja kyselyn vastausprosentiksi muodostui 23%.

CHECKPOINT PRODUCTION OY

Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki, Finland

puh. +358 (0) 10 239 0190
info@checkpoint.fi

Y-tunnus: 2113411-2

PALVELUT

Luova suunnittelu
Pakkaussuunnittelu
Printti
Digitaaliset ratkaisut
Kuvatuotanto

CheckPoint LinkedIn CheckPoint Instagram CheckPoint Facebook

© Copyright - CheckPoint Production Oy
Ei huolta, työt hoituvat erikoistilanteen aikanakinOta pakkausprosessi haltuun
Scroll to top