CHECKPOINT SAA ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKASTYYTYVÄISYYDESSÄ
CHECKPOINT SAA ERINOMAISEN TULOKSEN ASIAKAS-
TYYTYVÄISYYDESSÄ
Asiakkaamme ovat puhuneet – jälleen kerran lunastamme erinomaisen palvelulupauksemme:
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä palveluihimme
asiakkaistamme ovat
tyytyväisiä viestintäämme
pistettä (Net Promoter Score)
CheckPoint on tunnettu asiakaslähtöisestä toimintatavastaan, ja jotta pystymme lunastamaan palvelulupauksemme, selvitimme mitä mieltä asiakkaamme ovat tarjoamastamme palvelusta. Toteutimme marraskuussa vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselymme, jonka tulokset ovat erinomaisia:
96% vastaajista on erittäin tai suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tarjoamiimme palveluihin.
”On äärettömän hienoa, että asiakkaamme ovat jatkuvasti tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Olemme vakiinnuttaneet roolimme osana asiakkaidemme arkea ja tuemme heidän työtään. Tyytyväisyys palvelumme tasoon on ollut jo useana vuotena korkealla tasolla, mutta pystyimme jälleen nostamaan tätä tulosta. Olen ylpeä osaavasta ja ammattitaitoisesta tiimistämme, iso kiitos kuuluu heille!”
Nicholas Nordström, CheckPointin toimitusjohtaja.
Net Promoter Scoremme saavutti pistemäärän 65, mikä on kerrassaan upea tulos!
NPS kertoo, että asiakkaamme ovat valmiita kertomaan hyvästä palvelukokemuksestaan ja suosittelemaan CheckPointia kollegoilleen.
Mutta mikä toiminnassamme vakuuttaa asiakkaat ja luo heille arvoa? Arvioidessaan yhteistyötä kanssamme, vastauksissa nousi esiin:
- Kustannustehokkuus
- Joustava toimintatapa
- Työn laatu
- Asiakaspalvelu
- Tavoitettavuus
Entä tavoittaako CheckPointin viestintä asiakkaat? Vastaus oli selkeä kyllä: 100% vastaajista on tyytyväisiä viestinnälliseen tasoomme.
“Asiakkaiden kuunteleminen, viesteihin vastaaminen ja nopea reagointi ovat arvostettuja ominaisuuksia. Etenkin tänä vuonna, kun etätyöskentely muutti perinteisiä toimintatapoja, olemme saaneet paljon kiitosta tavoitettavuudestamme. Otimme muutoksen myötä ennakkoluulottomasti käyttöön uusia viestintäkanavia, ja ne ovat tehostaneet entuudestaan sisäisestä ja ulkoisesta viestintäämme. On upeaa, että pystyimme säilyttämään viestinnällisen tasomme myös tänä vuonna, ja annan siitä kiitoksen erinomaiselle tiimillemme.”
Sanna Riskusalo, CheckPointin asiakkuus- ja viestintäpäällikkö.