Brändi-ilmeen kanssa yhtenäiseksi toteutettu animaatio tukee brändimielikuvaa
Pienelläkin liikkeellä saa aikaan erottuvan kokonaisuuden. Animointi elävöittää mainontaa ja tekee siitä mieleenpainuvan, oli sitten kyseessä yksinkertainen kuvista ja tekstistä koostuva mainosbanneri tai vaikkapa laajempi animoitua infografiikkaa ja ääntä sisältävä opasvideo.
Animoinnilla mainosvideo on usein nopea toteuttaa ja animaatioissa voidaan hyödyntää olemassa olevia tuotekuvia ja graafisia elementtejä. Kerran tehty animaatiovideo on helppo päivittää ja muokata jatkossa, kun muutokset eivät vaadi uusintakuvauksia, kuten perinteisemmässä videokuvauksessa.
Beely kurvasi Neste-huoltoasemille
Beely halusi vaihtelua mainoksiin ja toteutimme perinteisemmän still-kuvan sijaan animaation, joka näkyi Neste-huoltoasemilla. Mainokseen haluttiin liikettä ja esittää viesti kiinnostavalla, mutta selkeällä tavalla lyhyessä ajassa.
Mini Riskin mainoskampanja näkyi kauppakeskuksissa ympäri Suomen
Formaatiksi valittiin kauppakeskuksissa olevat digiscreenit, joihin toteutettiin eri formaateissa 10 sekunnin videoanimaatio. Mainoskampanjassa haluttiin nostaa esille Mini Risk -brändi ja uudistunut tuoteperhe.
Herkullisuutta ja dynaamisuutta animoinnin avulla
Meksikolaiseen makumaailmaan keskittynyt Indian halusi vappu-teemaisen dynaamisen ja energisen animoinnin somekanaviin. Keskeisessä roolissa olivat uudistuneet Indian Nacho -tuotteet, jotka nostettiin esille teemaan sopivan musiikin tahdittamana. Suunnittelimme muutaman erilaisen mainosvideon Facebookin, Instagramiin ja TikTokiin, sekä lisäksi suunnittelimme animoidun Insta Stories poll-kyselyn.
Olemme tehneet Indianille myös mm. YouTubessa julkaistuja animoituja mainosvideoita, joissa on esitelty kuinka Indian-tuotteet taipuvat moniin herkullisiin makuelämyksiin.