Webnäkyvyyden uudistus ja kohderyhmiä puhuttelevaa sisältöä
Kasvien hyvinvointia edistävä Substral-brändi kaipasi webnäkyvyyden uudistusta ja kohderyhmiä paremmin puhuttelevaa sisältöä kotisivuilleen. Kotisivuilla ensisijainen tavoite oli tuoda brändi vahvemmin esille ja parantaa kotisivujen käyttömukavuutta.
Lähdimme nettisivujen uudistusprojektissa liikkeelle tekemällä ensin asiakkaan kanssa suunnitelman uudistuksen sisällöstä. Nettisivut piti tuoda teknisesti ajan tasalle ja varmistaa, että sivuston käyttömukavuus ja saavutettavuus vastaavat tämän päivän standardeja. Tältä pohjalta loimme kotisivujen rakenteen täysin uudenlaiseksi ja laadimme sivustolle kohderyhmiin vetoavia teemakokonaisuuksia.
Kohderyhmien määrittelyssä hyödynsimme personointia ja analysoimme kohderyhmien käyttäytymistä. Samoja personointeja hyödynnettiin myös sosiaalisen median sisältösuunnitelmassa, josta teimme teemakokonaisuuksia ja viikkotasoisen julkaisusuunnitelman. Lue lisää Substralin sosiaalisen median sisällöntuotannosta.
Kohderyhmien sitoutumisen seuranta data-analytiikan avulla
Data-analytiikan avulla olemme seuranneet miten hyvin kohderyhmät ovat sitoutuneet uudistuneen kotisivun sisältöön. Tulokset ovat olleet erinomaisia ja olemme kasvattaneet sivustoliikenteen sekä sivustolla käytettävän ajan määrää. Toimimme Substralin kotisivujen ylläpitäjänä ja artikkelien sisällöntuottajana.
Autamme sinua valitsemaan käyttöösi parhaimmat digitaaliset ratkaisut ja avaamme uusia mahdollisuuksia brändisi näkyvyydelle!