Tervetuloa meksikolaisen keittiön maukkaaseen maailmaan!
Meksikolaiseen makumaailmaan keskittynyt Indian – The Chief of Nacho kaipasi konseptin uudistusta. Kuluttajatutkimukset olivat osoittaneet, että brändin olemassa oleva logo ei enää saanut yhtä hyvää vastakaikua kuin aiemmin, ja Indian kaipasi muutenkin brändiviestin kiteytystä ja freesausta, jotta se puhuttelisi paremmin nuorempia kohderyhmiä.
Keskustelimme asiakkaan kanssa kuinka kattavasti Indianin konseptia muutetaan. Indianin ilmeessä haluttiin säilyttää olemassa oleva keltainen brändiväri, mutta samalla haluttiin tuoda Indianin viestiin uutta kulmaa, jolla voitaisiin luoda syvyyttä brändille. Oli tärkeää, että uudistuksesta huolimatta kuluttajat edelleen tunnistaisivat Indianin ja löytäisivät tuotteet kauppojen hyllyiltä.
Uusi konsepti näkyy netissä, somessa ja kauppojen hyllyillä
Lähdimme rakentamaan uutta konseptia freesaamalla Indianin tone of voicea, jonka haluttiin korostavan mielikuvaa maukkaasta mexmex-elämyksestä. Toteutimme Indianille uudet kotisivut, joilla viestitään herkullisesta makumatkasta ja rennosta fiestasta ystävien kesken Indian-tuotteiden parissa. Muokkasimme tekstit konseptin mukaisiksi ja veimme uuden konseptin myös kauppojen hyllyille päivittämällä kaikki Indian-tuoteperheen pakkaukset sekä freesasimme myös myymälänäkyvyttä. Uudistettu tone of voice on vahvasti näkyvillä myös Indianin sosiaalisen median mainonnassa – katso, millaisia animaatioita olemme toteuttaneet Indianin somemainontaa varten.
Indianin konseptin uudistus otettiin hyvin vastaan ja brändin tunnistettavuus on edelleen pysynyt erinomaisena. Olemassa olleet sidosryhmät ovat löytäneet tuotteet, vaikka ovatkin huomanneet uuden ilmeen. Erottuvuus kilpailijoista on säilynyt myös hyvänä Indianille ominaisen tyylin ja värimaailman ansiosta. Myös kotisivut ovat saaneet kiitosta selkeydestään ja herkullisesta kuvamaailmastaan.
Lähde Indianin kanssa herkulliselle mexmex-makumatkalle ja inspiroidu maistuvista resepteistä osoitteessa indianmexmex.fi!