Kohreryhmiä puhuttelevaa sisältöä
LujaViesti on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä Luja-yhtiöiden sidosryhmille suunnattu lehti, joka kaipasi uudenlaista visuaalista ilmettä ja sisältörakennetta. LujaViesti on tärkeä asiakasviestintäkanava, joka tuo yhteen rakennuskohteisiin liittyvät ilmiöt ja kertoo Luja-yhtiöiden ajankohtaiset kuulumiset.
Keskustelimme asiakkaan kanssa päivityksen laajuudesta ja sovimme mitkä asiat pidetään ennallaan. Tavoitteena oli uudistaa lehti vastaamaan paremmin nykypäivän vaatimuksiin ja trendeihin. Lehtikonseptia työstettäessä on tärkeää, että sisältörakenne, tekstit ja kuvat tukevat toisiaan ja kokonaisuus on lukijalle johdonmukainen. Uudistuksen myötä myös paperilaatu valittiin edustamaan paremmin brändin ekologisia tavoitteita.
”Työ sujui Lujatalon näkökulmasta mukavasti ja sujuvasti. CheckPoint tajusi hienosti briefin yhteydessä, mitä halusimme uudelta lehdeltä ja sisäisti uuden konseptin loistavasti uuteen lehti-ilmeeseen. Ilme oli juuri sitä mitä tilasimme ja he myös tekivät joustavasti muutokset, joita toivoimme. CheckPoint myös pystyy vastaamaan pikaisiin pyyntöihin joustavasti ja pysynyt aikataulussa. Olimme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Suosittelemme mielellämme CheckPointia yhteistyökumppaniksi!”
Petra Nikkinen, Lujatalo Oy:n päätoimittaja