Palvelut / Case: Substral
CASE: Substral
Verkkonäkyvyyden uudistus
Kaikki kasvit tarvitset rakkautta… ja Substralia!
Lähtökohta:
Kasvien hyvinvointia edistävä Substral-brändi kaipasi webnäkyvyyden uudistusta ja kohderyhmiä paremmin puhuttelevaa sisältöä kotisivuilleen ja sosiaalisen median kanaviin. Kotisivuilla ensisijainen tavoite oli käyttömukavuuden parantaminen ja brändinäkyvyyden yhtenäistäminen. Sosiaalisessa medissa pyrittiin tavoittamaan potentiaalisia asiakkaita ja parantaa brändin tunnettavuutta Facebookissa ja Instagramissa.
Mitä teimme:
Suunnittelimme yhdessä asiakkaan kanssa miten kattavasti kotisivut uudistetaan. Oli tärkeää, että kotisivut tuotiin teknisesti ajan tasalle ja sivuston käyttömukavuus ja saavutettavuus vastaavat tämän päivän standardeja. Tältä pohjalta loimme kotisivujen rakenteen täysin uudenlaiseksi ja loimme sivustolle teemakokonaisuuksia, jotka vetoavat kohderyhmiin. Kohderyhmien määrittelyssä hyödynsimme personointia ja analysoimme kohderyhmien käyttäytymistä. Samoja personointeja hyödynnettiin myös sosiaalisen median sisältösuunnitelmassa, josta teimme teemakokonaisuuksia ja viikkotasoisen julkaisusuunnitelman. Uudistimme myös some-kanavien visuaalisen ilmeen ja toimimme artikkelien ja julkaisujen sisällöntuottajana.
Tulos:
Data-analytiikan avulla olemme seuranneet miten hyvin kohderyhmät ovat sitoutuneet uudistuneen kotisivun, sekä Facebook- ja Instagram-kanavien sisältöön. Tulokset ovat olleet erinomaisia ja olemme kasvattaneet brändille uskollisten seuraajien määrää.
Inspiroidu kasvien hyvinvoinnista ja kukkaloistosta osoitteessa substral.fi