Arlan maitotuotteet kokivat laaja-alaisen ilmeuudistuksen
Arlan tuotteet ovat tuttu näky suomalaisten jääkaapissa. Arlan visio on luoda maitoalan tulevaisuutta tuoden maailmaan terveellisyyttä ja inspiraatiota luonnollisesti. Kuluttajille halutaan tarjota jatkuvasti uusia mahdollisuuksia hyvinvoinnin edistämiseen ja kestävien valintojen tekemiseksi. Uuden skyline-identiteetin myötä Arlan maitotuotteet kokivat laaja-alaisen visuaalisen ilmeen uudistuksen. Arla on luottanut apuumme jo yli 10 vuoden ajan erilaisissa pakkausuudistusprojekteissa. Tehtävänämme oli päivittää kaikki maitotuoteportfolion lukuisat tuotevariantit ja eri pakkausformaatit uuteen ilmeeseen.
Ammattitaitoisella painatusmenetelmien ja pakkausmateriaalien tuntemuksella saavutettiin onnistunut lopputulos
Teimme yhteistyötä sekä designtoimiston että asiakkaan kanssa ja kävimme aluksi läpi prosessin eri vaiheet. Saimme designtoimistolta mallin uudesta visuaalisesta ilmeestä ja jalkautimme sen kaikkiin Arlan tuotepakkauksiin. Ammattitaitoisella painatusmenetelmien tuntemuksella varmistimme, että suunniteltu ilme ja brändivärit toistuivat halutulla tavalla eri pakkausmateriaaleissa. Pidimme huolen, että eri pakkausten tuotetiedot ja muut pakkausmerkinnät olivat ajan tasalla ja elintarvikelainsäädännön mukaisia.
Uudistettujen pakkausten ja varianttien tarkistusprosessi eteni tehokkaasti MediaCenter-kommentointialustamme kautta. Viimeistellyt painovalmiit aineistot arkistoitiin lopuksi materiaalipankkiimme talteen. Tehokas ja ammattimainen projektinhallintamme varmisti, että pakkausten visuaalisen ilmeen jalkautus toteutettiin sovitussa aikataulussa ja toimitettiin painotaloille ajallaan. Värinhallinnan avulla varmistimme, että eri pakkaukset näyttävät painettuna yhtenäisiltä ja tuovat kauniisti esille skyline-identiteetin.