Työnantaja-
Työpaikkoja ja lujaa viihdettä
Luja-yhtiöt innostuivat kokeilemaan kanssamme aivan uudenlaista rekrytointiviestintää, jossa haluttiin herätellä potentiaalisten työnhakijoiden mielenkiinto tavallisesta poikkeavalla tyylillä. Inspiraationa konseptille toimi rekrytointia varten kuvatut videot, joissa lujalaiset esittelevät työnkuvaansa ja työpäiväänsä. Teemaan sopien loimme rekrytointiviestintää varten elokuvamaiset julisteet, jotka houkuttelivat työnhakijoita tutustumaan sisältöön. Kampanja jalkautettiin lehti-ilmoituksina ja webnäkyvyytenä. Kampanja on herättänyt huomiota toimialalta poikkeavalla viestillään ja visuaalisella ilmeellään.
ONNI hoiva – Arjen sankari
Med Group on kotimainen sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, jonka ONNI hoiva -palveluihin kuuluvat ikäihmisten ja lapsiperheiden henkilökohtaiset apupalvelut. Med Groupin tahtotilana oli uudistaa heidän työnantajamielikuvaansa ja samalla kehittää positiivisesta keskustelua siivouspalveluita kohtaan. Asiakkaan toimeksiannon pohjalta suunnittelimme ja toteutimme Arjen sankari -konseptin, joka tehtävänä oli korostaa tärkeän työn merkitystä ja arvostusta. Konsepti jalkautettiin paikkakuntakohtaisina rekrytointikampanjoina printti- ja somekanaviin. Rekrytoinneista myöhemmin kerätty palaute on ollut positiivista ja työntekijät ovat kokeneet, että heidän työtään arvostetaan.